sobota 15. září 2012

Pohankové müsli


Müsli má rád skoro každý... včetně mě. Chtěla jsem vyzkoušet nějakou zdravější variantu (bez cukru) a tak jsem stvořila pohankové müsli, které prošlo i velmi přísným hodnocením ostatních členů rodiny... vlastně jim to zachutnalo tak, že teď vyrábím další čtyři patra v sušičce jen pro ně! :D

Ingredience:
1 hrnek pohanky
2 hrnky vody
stévie, xylitol nebo lžíce medu
1/3 hrnku sušeného ovoce
1/4 hrnku nasekaných oříšků (podle chuti mandle, lískové oříšky, vlašáky...)

Postup je velice jednoduchý- namočila jsem pohanku do vody a nechala několik hodin pořádně nasáknout vodou. Potom jsem přimíchala nasekané sušené ovoce (já jsem použila třešně, tudíž mám třešňové müsli), pak oříšky (konkrétně jsem použila lískáče, mandle a strouhaný kokos) a osladila podle chuti. Nechala jsem to sušit v sušičce asi 6 hodin na nejnižší teplotu (když zvolíte střední, bude to hotové určitě dříve ;-)).


2 komentáře:

  1. Yummy! Come back to Utah and make some for me!

    OdpovědětVymazat
  2. Musli vypadá úžasně, zítra jdu koupit pohanku :)

    OdpovědětVymazat